lördag, december 23, 2006

Till havs

Han förtvivlar sig över vågen. Nu när stranden inte längre kommer till uppropet. Hallå? Nej, där finns inga "människor". Här har vi inga klasser.

Kastades upp på land, och ner i skuggsidans dikesrand. Väderleksrapport nr 351234; på morgonen rör sig ett lågtrycksdelcentrum snabbt över bottenviken mot nordost.

Och sen då. Ja, vad ska man sen skylla på?

..samtidigt i en förskola någonstans i Älvsbyn: -"Arivd, Henric och Gurra slogs igår igen, gör alla våra pojkar så?" -"Nej, tre kan inte samsas, det vet du väl.."

I och med avsaknad av betoning på egenägd specialitet. "That action", är löpmaskinen, inget annat än driftsmekanik. (Vart vill du komma?) Målet borta. Jävla anorektiker.


  • Jag är jag - alla är unika, vackra, färggranna människor.
  • Jag är - alla är en union, du är som jag, som hon, som han.

Tomgång!

Vågen. Den som jag lever på.
[vilja*baston -riksval, -"Klämningsrisk!" = (!?)]

Therefore, x + y = o, and your answer is dualism.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida