tisdag, januari 30, 2007

Man får ju passa på. När ingen tar fatt..

För ditt rykte återstår du följande fråga; köpte du flickan? Sock[/b]ho[b]lmsgruppen STOCKHOLMSGRUPPEN Initierar. Väger. Leder. Detaljsinne. En defekt. Bravo! Min mamma trodde att jag verkligen avskydde min näsa. Fröken: "det måste finnas någon kräm.." (Pinsamt, eller hur?) Heta tips, sånt gillar väl alla? Det var ju Lucia. En gång råkade jag krossa ett sånt där finurligt "låtsasljus" i glas i munnen. Som pappa ungefär.. (han smällde en raket.) "Ville bara se var det var i.." Rätt cool ändå. Flög åt fanders. Drömde att jag hade en rumänsk halvbror en gång. En halvrumänsk, i så fall. Den satte sig. Huvudbry! Det lustiga var att hon "avsa sig bekantskapen" med sin väninna. [BRIN] "Professor Y på X sjukhus sa att.." Äh. ...Suspekt vänninna.... (Just så sa hon.) Aj. Det ser ut som om jag försöker strypa mig själv. "Vill du ha något?" Det är ett ärr på nyckelbenet, det känns som ett knivhugg, ibland. Senast måste varit.. Badkaret. Höstas. Riktigt unken lägenhet. Långt borta. (Mamma lovade att låsa dörren..) Han dränkte sig, min morbror. Moster hittade honom. Inte visste jag VAR någonstans. Är det så det känns på långvården? [b]Hjäääälp.... Ingen bryr sig. En av varje kvar. ANVÄNDER NI HANDSKAR? Ja, i varje fall.. Näsan. Hennes är ju precis lika kluven. Mamma: Nej, JAG är "Vallon-are". Tungan likaså. (Min är hel. Pappas också, vad jag vet..) Man tittar inte i munnen på någon. Det ligger något i det. Farmor brukade säga så. Men han tvingade henne att sluta röka i alla fall. "Hitler". Hon brukar VISA UPP DEN. Plomberna "Jag är förgiftad.." Pappa: Jag orkar inte längre. Det var det sista jag hade! Farmor.. Hon ligger bara där. HAN fick henne att sluta röka i alla fall. "Hitler". "Dement". (Ta hand om henne! Gör något!) Vi brukar ju tala i telefonen.. Farmor: Vet du vad Elsa blir baklängels? Lite fel, men det är bara kul. Alla mammas väninnor är plastikoperade. Alla. Jag känner på mig vem det är som ringer. Djursholm; bersån. Hon var den ENDA. Vem ringer hon? Vad ska hon säga? Vad kallar plikten er? Har ni fått något namn än? Mammas interna skämt; "Bara man inte är BI" Ingen vet vad man ska säga. Fingarna på bibeln. På maskarna under bordstabletterna, när vi var på ett ställe. På soffan. (Kolla under!) Ursäkta.. jag tänkte på annat. Kaffet är ändå ljummet. Till det VIKTIGASTE. STOCKHOLMSGRUPPEN. Går hand i hand med.. Studion. Lillebror hade DET. Han ville inte. Jag tog hans plats. "Vi trodde du var typ 13,14" Dom andra: Säg mmm.. marabou. Det är ju inte ens gott! Det är äckligt. Jag har inte ätit godis sen jag gick i sjuan. Om jag blir tvingad, ja nån gång kanske. Spyr nästan. Ni har fixat det. Hur känns det. "Vår skola har en av de bästa betygen i sverige.." Jag fick svåra personliga problem när allt bara var en löjlig lek. Superlöjliga. Kom det på brösten när nu fattade hur ni skulle göra? Så fint. Då är det bara att skåla. Klarar ni er nu? [/i][/b]

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida